woensdag 5 december 2012

Burda herfstkleedje

Nog eens beweging in blogland... Het is hier stilletjes geweest, maar dat wil niet zeggen dat ik geen klop gedaan heb :)
Véél genaaid, maar het geraakt vaak niet tot op de blog. Er zijn ook wat spulletjes die hier nog niet mògen geraken, want die moeten eerst nog onder de kerstboom!

Maar deze heb ik een week of twee (drie? de tijd gaat zo snel!) gemaakt. Patroon 7828 van Burda.
De stof was een coupon die ik op het stoffenspektakel voor 10€ had weten bemachtigen. Ik heb wel de indruk dat het geen jaren mooi gaat blijven, maar ach, dat kleedje van 50€ uit de winkel kan er ook na 5 wasbeurten al versleten uitzien..
Voor het bovenstuk heb ik de stof dubbel genomen, dat zit wel wat steviger, want het is een dun stofje.

Ziehier het resultaat :




2 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Voor dat geld kan hij ook 1 seizoen mee gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kleedje , goed idee om de stof dubbel te nemen ,sommige tricots zijn wel heel dun,
    groeten, Martine

    BeantwoordenVerwijderen